sehpayacarpanserceparmak_ Oglum 4aylik olucak 3+biberon basligina gecmelimiyim yenidogan cok yavas akisli geliyor sanki artik bu konuda tecrubeniz nedir🌸
Aslananne1 sehpayacarpanserceparmak_ evet bn 3 e gecmistim o ayda 8 aylık falanda oldu 4 numara aldım şimdi 14 aylık hala 4 kullanıyorum sanırım en son numarası 4 yanlış bilmiyorsam
arcanilay Aslananne1 Ben 4 numara diye başlik bilmiyorum var mı? +3 ve +6 var diye biliyorum. 0 +1 +3 +6 diye biliyorum
arcanilay Aslananne1 4 numara +6 ay oluyormuş zaten. Ben numara numara bilmiyordum aylık olarak bakıyordum hep. Ben bundan değil diğerinden kullanıyorum natural olandan.