Merveio14 bence öncelikle götürün ve doktor görsün, daha kolay toparlayacağı bir şey önerir belki. Ben boyle durumda hemen doktorla görüşüyorum. Benimde evim her odasından güneş alıyor, akşamları serin oluyor sadece. Sabah da balkon kapısı açamıyorum bebiş yürüyor diye, oturma odası ve salon camı açık oluyor. Dikkat edin genede