Zelal21 Buss52 serum suyunu kullan sonra ağızla çekebileceğin aspiratör al yumuşattığı için bir çekmede geliyor hemen
Ballilokmaayse Buss52 önce serum fizyolojik kullan ben bu sene wee baby burun aspiratör aldım çok memnun kaldım kendi haznesi var sürekli başlık almak zorunda kalmıyorsun tavsiye ederim. Geçen sene otri bebe kullanmıştım ama sürekli uç başlığı alman gerekiyor ona.
Tweety Buss52 otri bebenin aspiratorunu aldim. Ucunu iste bruno baby aldim. En yumusak uc bruno babynin. Otri bebenin ucu cok sert burnu acitiyor
edashh Occo baby en iyisi aldım ben kullanıyorum o kadar para verdim memnun kalırmışım diye ama mükemmel
Minikelf serum fizyolojık kullanıyodum cok cabuk bitiyor ve pahalı doktoruma sordum normal serum alabilirsın dedi aldim cokta memnunum uzun süre gıdıyo ve fiyatıda cok uygun. Serumla yumusatıp aspıratörle cekıyorum.
Minikelf Tweety tek kullanımlık olan küçük şişeler değil ama bahsettiğim serum.bizim kolumuza falan takılıyo ya serum o işte poşette oluyo altında aparat var oradan şırınga ile çekiyorum hiç acmadan havada almıyo birkac ay dayanıyo ozaman