Hanımlar kızım 14 aylık her ay 2 ayrı hafta antibiyotik kullanıyoruz.. daha bu ay ıkı kez kullandık ,2.sini 3 gün önce bıraktık bugun atesı cıktı😓 yani doktora götürüyorum her defasında ama öyle çok aşırı kötü denecek bir durum yok, üst solunum veya idrar yolları diye diye ayda ıkı kere antibiyotik içmekten çıkan dişleri hep kararmalar başladı , sürekli poposu ve özel bölgesi pişik , yani bağışıklığını alt üst etti, gerçekten artık napacağımı şaşırdım.. antibiyotiksiz bir hayat için ne yapmam gerekir , siz neler veriyorsunuz bebeklernize.. bıktım artık ilaçlardan!!