Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var gündüz pek uyumuyor kucağımda dalıyor uyanıyor ama geceleri akşam 9 dan sabah 5 e kadar uyuyor . 1 hafta önce geceleri acıkıp uyanıyordu ama artık uyanmıyor . Yenidoğan döneminde de gece zorla beslenirdi . Sizce kan şekeri düştüğü için mi uyanmıyor zorlada olsa beslemelimiyim?