BuseveMinigi Granit tencere almayı düşünüyorum ama döküm olanlardan. Kullanıp memnun kaldığınız var mı.
mraslan BuseveMinigi Granit bilmem de açıkcası pek sevmem de evime aldığım en iyi şey tefalin serisi olmuştur. Annem yıllardır kullanır hiçbir şey olmadı daha. Karacadan granit aldı pilav tenceresi kulpları o kadar dandikki en ufak şeyden yanmış 🙄
Balliturta BuseveMinigi korkmazın granit tavalarını almıştım çok memnunum çok iyi ve sağlamlar . Tenceresi de vardır herhalde
kbr_8817 Tefal titanyum serisi 👌🏽👌🏽👌🏽 3,5 yıldır kullanıyorum asla yapıştırmıyor . Makineye atmıyorum tabi