penyy bebeğim ek gıdayı iyi yediği için sadece uyuturken veriyorum oda tadımlık oluyor çok vermiyorum , gece uyandığında bi tık daha fazla veriyorum , siz nasıl veriyorsunuz bunu bende merak ediyorum acaba yaptığım doğru mu diye , 180 cc filan içermiş ama ek gıda yiyor o çok geliyor