Winnithepooh Merhaba herkese Amigurumi inek hediye geldi bebeğim büyümüştü ondan hiç oynamadi Puzzle yapıldı öğrenme aşamasında çok işe yarıyor az parçalı ve kolay olması açısından Site üzerinden kargolama yapabilirim
Winnithepooh minikmucizem34 küçük boy değildir minik ol ölçüsü tarzı o yüzden fiyat olarak 240 TL düşünüyorum
kolonyalimendil Winnithepooh yanlış anlamayın ama 240 bu inek için fazla 🥲 bide ikinci el olarak satıyorsunuz yani fazla
Winnithepooh kolonyalimendil nette satışlarına bakın lütfen 300 TL den aşağı görmedim ve oynanmadi ondan dolayı 2. El olarak düşünmüyorum bebeğim hiç oynamadi geldi ve dolapta unutmuşum ben görünce görsel çekip satışa koyayım dedim
kolonyalimendil Winnithepooh araştırma yapmama gerek yok kendim de örüyorum bebeğim den önce satış yapıyordum ☺️ siz bi bakın internetten bundan kat kat güzelleri var Ören kişi güzel örememiş o yüzden bu fiyat fazla ve hiç kullanılmamış olsa bile ikinci el olarak satıyorsunuz ben de kullanmadığım etiketi bile olan bi çok ürünü ikinci el olarak sattım ikinci elin mantığı budur