talula doğru olanı yapmışsınız hatasını söylemek isteyen insan küfrederek 4 kişi birden gelmez kaldı ki büyük bisey de değil ömrü boyunca sinyal vermeyi hiç unutmayan insan yoktur heralde normal olan insanlar uyarmak için ya selektör atıyor ya da yol müsaitse yanında durup camdan söylüyor trafik kavgasını yüz yüze tartışmadan kavgaya dönmesine göre daha tehlikeli görüyorum yüz yüze karşındaki ölçer biçer ona göre bisey yaparsın ama trafikteki hap mı içmiş kavgaya mi geliyor bilmiyorsun eşimi hep tembihlerim sakın inme arabadan bas git diye, eşinizi arayacaklarini sanmıyorum onların uğraştığı başkaları vardır zaten eşinizi yarın unutmus olurlar 😅