Eda038 kesin bence çünkü onlar anne sütü ve mama ile vucüdün su ihtiyacını karşılarlar. Siz suanda ona su verirseniz böbrekleri yeterli miktarda emilim saglamaz. Instagramda doktoranneninbloğu ve güncelanne bu konu ile ilgili güzel bilgiler veriyor bakın. Biz izmirde yaşıyoruz bebegim mama ile besleniyor. 45 derece olmasına ragmen doktorumuz su vermiyor.