Alyakbr ahahah yok ya süt gelmez 😄 küçücük, şişme vs olmadı doğum yapınca. Annem de benimkini doğum lekesi saniyormus. Ama zaten bir tür doğum lekesi bu. Çok net hatırlamıyorum ama anne karnında göğüs bölgesi oluşurken orası o kahve rengilikle kaplaniyormus sonra hormonlara bağlı olarak bildiğimiz meme ucu şeklini alıyor erkeklerde de meme ucu bu yüzden var. İşte o kahve rengilik çekilirken bazen öyle kalabiliyormus :)