Maalesef korktuğum başıma geldi. 2-3 haftadır diş çıkarma sürecindeydi huysuzluğu,sürekli ağlaması, sabah 7 lere kadar ayakta durmamızın ardından dişini çıkardı çok şükür. Fakat uykusu bitti.tamamen bitti,gece uykusu yok.nasıl olacak bilmiyorum delirmek üzereyim pikeyi ısırıyorum artık sinirden. Önceden bir düzeni vardı gerçi çok düzen sayılmaz ama gece geç saatlerde uyur öğlen 12-1 gibi kalkardı ergen gibi. O arada 2-3 kez emmeye kalkardı sadece. Şimdi aralıksız 1 saat bile uyumuyor gözlerim kan çanağına döndü her uyutma şeklini denedim banyo yaptırmayı denedim 15 dakika sonra kıpırdanmaya başlayıp ağlıyor allahım sabır ver çok yıprandım bu süreçte. Eşimde uyutamıyor ben uyurken artık göğsümü açıp çocuğu öyle emzirtiyor o derece bayılıyorum ama bebeğim fıldır fıldır etrafa bakmakla meşgul. Yeni doğduğunda ağlamaktan uykuyu unutmuştu o kara günler geçti derken tekrar başıma geldi ya çok üzgünüm. Geçici bir süreç mi? Diş mi etkiledi?