Kızım 19 aylık oldu ama hiçbir zaman iştahlı bı bebek değildi meme konusunda bile beni çok bunaltmazdı Allah var sadece gece emmek için çok uyanınca uykusu bölünüyo bide ona güvenip biseyler yememesi canımı sıkıyor benim. Şimdi k validemlerdeyiz görümcem sabır taşıyla şak diye bırakmıştı emzirmeyi sende bırak yarın taşı getirelim dedi benim de uzun zamandır gundemimde ama tabiki kıyamıyorum 😔aglayasim geliyo dünyadaki en sevdiği şeyden onu mahrum bırakacak olmak beni çok uzuyo tabi sonsuza kadar da emziremem ama bilmiyorum ne yapmalı yine çok kararsızım bu arada öyle aşırı da bı sütüm yok onu da belirteyim gündüzleri sadece 3 kez falan emer hasta falan değilse o da öğle uykusuna yatmak için yani emzirerek uyutuyorum tabi nemeyi bırakınca nasıl uyutacagim da bı muamma😔