Of of 6 Şubat depreminden beri uyku nedir bilmiyorum bir gece huzurlu uyuduğumu hatırlamıyorum Allah’ın gücüne gitmesin ama çok yoruldum tükendim.. sürekli ölecek miyiz sallanacak mıyız diye düşünmek ne kadar zor adanadayım evim 9. Kat zaten o gece depremi o korkuyu iliklerime kadar yaşadım artık dedim ölüyorsun tamam çok şükür ki bir şey olmadı ama sonrasında durmayan şiddetli artçılar falan derken 5 ay neredeyse evime gelemedim zaten 14 aylık oğlumla tek yaşıyorum sayılıyorum eşim hep şehir dışında mecburi şimdi yine diyorlar deprem olacak Adana da oturdum bu gece de uyku yok gitmek istemiyorum artık sırtımda çantalarla ordan oraya ya Allahım yardım et bitsin artık bu depremler 😔😔😔