Senden-bokolmaz ilk 2 3 ay oyleydim bende ama sonradan gece acliklarim kesildi, sabah kahvaltimi doyurucu yapiyorum, oglen hafif sekilde geciyorum, aksamustu cok acikirsam 1 meyve yada yemek oncesi istahimi kesmiyim diye atlayip aksam ogunune geciyorum. Cay yaninda az bisi tirtiklarsam yoksa o da yok bos cay iciyorum. Arada bi abur cubur yeme istegim gelir donemsel. Ama insülin direncim yüksek oldugundan kilo veremiyorum😒