Kizlar 1 bucuk ay once sehrimodabutik diye bi lanet sayfadan urun aldim olmadi geri degisime gonderdim. Para uzeri cikiyodu onu 1 ay sonra hesabiniza gondercez deyip ibanimi aldilar. Bakin uzerinden 1 bucuk ay gecti ve parami istedigimde bana goruldu yapip yazmadilae oyalayip durdular. Simdi patladim ve dolandiricisiniz diye yazdim bu sefer ben suclu oldum. İnsanlar bu parayi cok mu kolay kazaniyolar saniyorlar ya sinirlerim tepeme cikti yaziklar olsun ya bi para uzeri icin oyalamak paranin uzerine yatmak nedir. Hala kendilerini hakli buluyolar sacma sapan imalarda bulundular. Sakin ordan alisveris felan yapmayin vallahi pismanlik. Haram olsun o param onlara!