4 ay 4 günlüğüz 1 haftadan beri çığlık çığlığa ağlayarak uykuya direniyor kızım, asla uyumak istemiyor gündüz uykularımız da çok kısaldı yarım saat uyuyup uyanıyor hemen. Atak bitince inşallah uykusunu da düzene sokmak istiyorum hemen. Ama ne zaman geçicek bu durum bilmiyorum 😒Sizin bebişler ne durumda kızlar ya ne zaman biter bu uyku gerilemesi 😞