Artık sinirden ağlayacak haldeyim bebeğim 11 aylık 4. Aydan beri uyku düzeni yok diyebilirim ama son 1 aydır hepten düzen koptu 10.aya kadar emzikle uyurdu sonra birden kendi kendine bıraktı ve şimdi beni emzik yaptı sürekli ağzında olacak emiyor bırakıp uyuyor saniye geçmeden uyanıp tekrar istiyor çok yoruldum biliyorum hepsi geçecek ama artık halsiz düşüyorum gecem gibi gündüzüm de kötü geçiyor memeyi bıraktırmak istemiyorum ama bu durumu en azından nasıl hafifletebilirim lütfen yardım 🥺