Merhabalar kızım 2.5 aylık sadece anne sütü veriyorum iki hafta boyunca kaka yapmadı müdahale ederek yaptırdım en son pazartesi günü yaptı şimdi tekrar yapmıyor neredeyse bir hafta olacak bizimle aynı durumu yaşayan var mı ? Bir önerisi olan yada bu durum normal mi ?