Kızım 10 aylık, malesef meme reddi yaşadık ve ben kızımı sadece ilk 2 ay emzirebildim sonrası mamayla geçti. Ten teması olmadığından kızımın bana düşkün olmadığını hissediyorum. Evet bana gülüyor belki ama çevremdeki herkese gülüyor hatta babasına işten gelince ayrı bi sevinç gösteriyor. Ben bu duruma çok üzülüyorum. Herhangi biri gibi görmesini istemiyorum. Onunla vakit geçirip şarkılar söylüyorum zaten çalışmadığım için 24 saat birlikteyiz. Beraber uyumuyoruz yatağı ve odası ayrı :( Tavsiye edeceğiniz şeyler var mı?