Ben de gitmiştim doktora kılcal damar kanaması sıkıntı yok kendini kasarsan olur demişti. Ben yeni evliykenmadet sonraları sanki axıycak diye korkup kasıyordum gerçekten. Doğum sonrasında da oldu kastığım için o yüzden sordum doğum sonrası mı diye. Mutlaka doktorunuza gidin o zaman