Sonsuz18 Doğal güzel kokan varmı garnier çok övülüyor deotak krem tarzı olanlar bildiğiniz varmı ter koksam da rexona alıp tehlikeye atamam kendimi içeriği hiç iyi değil
Ucansupurge Sonsuz18 Garnier baya iyi ama deotaki hic sevmedim bence ne terlemeyi engelliyor nede ter kokusunu.
Azyef Sonsuz18 sebamed balsam kullanıyorum daha temız ıcerıklı dersen https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjcyNTAwMTQxMDY2MTQ0?story_media_id=2775695260665501894&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
baloglusss melihaozen55 oğlum doğduğunda onu rahatsız etmesin diye almıştım kokusuz sanıyordum ama çok hoş bir kokusu var 😊
melihaozen55 baloglusss evet ve ayrıca bütün ürünleri temiz içerikli ben güneş kremi şampuan biberon temizleyici hepsini siveno kullanıyorum bebek deterjanı olarakta beğeniyorum güzel bi marka 😍🐣
baloglusss melihaozen55 ilk doğduğu zamanlar deterjanını kullanıyordum şimdi de güneş kremini kullanıyorum gerçekten temiz içerikli nadir markalardan😊