yagmurkokusu_ Prensesannesii44 kahve köşene bayıldım yerim olsaydı bende bu şekilde yapmayı düşünüyordum ama kısıtlı mutfak tezgahı Amerikan mutfak derken fazla birşey yapamadım 🥹
Prensesannesii44 yagmurkokusu_ aslında mutfağım çok dolu benimde başka planlarım vardı ama sığmadı bende bu şekilde yaptım inşallah bulduğumuz yerde uzun süre kalırız da düzenim bozulmaz😂
yagmurkokusu_ Prensesannesii44 aynen bende kahve köşesi içim ahşap birşey aldım sadece Türk kahve makinesi var gerisi çocuk maması tost makinesi gibi doldu taştı smsmdmdm ama sevdiğim köşem şöyle
yagmurkokusu_ Prensesannesii44 inşallah yukarıya yapcam kahve içmeye giderken kalori yakarım 😂 salonun ortasına da yapabilirim 😂