Canselben Sevgili anneler, doğum gününe az kaldı erkek bebeğimin, aklımda hiçbir fikir yok, fikir oluşması açısından bana yardımcı olursanız çok sevinirim, fotoğraf özellikle paylaşırsanız mutlu olurum😍 neler yaptınız, hediyelik dağıttınız mı?
Dolores Canselben hediyelik dağıtmadım, şöyle sade bir şekilde kutladık. Hediyelik ve organizasyon masrafı yerine bir dernekle iletişime geçip uzak bir ülkede uzak bir köyde savaştan kaçmış belki de hiç doğumgünü kutlamamış çocuklara yaş pasta ve meyve suyu gönderdik 🥰
Damlanurrr Canselben https://mutluresim.com/images/2023/07/30/n6036q.jp Ben bu şekilde bi konsept yapmıştım sade ve göz yormayan soft renkler tercih ettim fikir olur umarım
Canselben gencmom_ valla ne yapicam hiçbir şey kafamda canlanmıyor, hem istiyorum hem istemiyorum açıkçası 😂
Canselben Dolores yaptığınız şey takdire şayan, helal olsun 👏 balonlarda çok güzel olmuş organizasyon tutmayacağım kendim halledeceğim herşeyi bende ☺️
gencmom_ Canselben bende öyleyim ilk bi cafe tutsam ne var ne yoksa yapsam dedim kendi imkanlarımla sonra babası ben çocuk mu olsak dedim yada yapmasam mı dedim ama eğer yaparsam büyük bişey yaparım gibime geliyor ilk yaş bide doğumdan itibaren bir sene geçmiş oluyor düğün gibi bir doğum günü diyorum düğünüm olmadı içimde kaldı onuda katarım araya dedim de gün geçtikce fikrim değişiyor 😂
Canselben gencmom_ yaaa inşallah herşey çok güzel olur 🤲🏻 ben yakın akrabaları ve yakın arkadaşları çağırmayı düşünüyorum ama nasıl olur hiç bilmiyorum akrabalar gurbette olduğum için hep eşimin ailesi olacak hepsi yaşlı ve arkadaşlarımız olacak onlarda genç ay nasıl olur bilmiyorum 😂
gencmom_ Canselben ayrı ayrı yapabilirsiniz imkanınız varsa eşinizin ailesiyle sade bir kutlama sonuçta yaşları olan kadınlar arkadaşlarınla daha farklı
Canselben gencmom_ evet bende bunu düşündüm, hatta eşim hiç akraba çağırma niyetinde değil ama ben büyüklerin de oğlumu tanımalarını sevmelerini istiyorum
Azra_lina https://share.icloud.com/photos/044RAMU--dSHoS-k7HqSZkz3g Bir hafta önce bende böyle yaptım 🥰🥰
Canselben Azra_lina iCloud ile bişeyler çıkıyor yanlışlıkla fotoğraflarımız paylaşılmasın diye girmeye cesaret edemedim bilmiyorum çünkü attığınız yer nasıl bişey diye 🙊
Erensmomm Ben de bir dernek aracılığıyla hayatlarında belki de hiç pasta yememiş çocuklara pasta yaptırdık ve yemek daveti verdik oğlum adına Arakan’da ve Afrika’da,çok birşey anlayacağını düşünmedim doğumgününden,kalabalık olacaktı hem ben yorulacaktım hem o belki urkecekti uyku saati geçecekti falan,böyle birşeyin ilerde de onu daha mutlu edeceğini düşündüm,halası da pasta almıştı onu üfledi ilk doğumgününü bu şekilde kutlamayı tercih ettim ben.
Canselben Erensmomm Allah hayrınızı kabul etsin, nasıl veya nereden yaptınız bunu bilgi alabilir miyim, evet çocuk anlamayacak bişey ama gelecek olanlar bebeğime ısınacak diye yapmayı düşünüyorum açıkçası birlikte anıları olsun diye yoksa eşimde istemiyor kalabalık doğum günü
Erensmomm Canselben inşirah derneği aracılığıyla yaptım Instagram uzerinden ulaşabilirsiniz önce IBAN ile ödeme yapıyorsunuz birkaç gün içinde bağış yapılıyor fotoğraflar geliyor size