Hanımlar kızım 4,5 aylıktı asla kolik bi bebek değildi ama şu sıralar gazı oluyo sadece gece uykusunu uyurken gazını çıkartamıyo ağlayarak uyanıyo gündüz asla böyle bi sorun yok gazını da çıkartıyo uykusunu da uyuyo gece olunca uykusu bölünüyo ve gazını çıkartamıyo başına gelen varmı nasıl geçer doktora sordum olur normal dedi hiç bişey demedi