39 günlük bebeğim var doğduğundan beri ıkınarak osuruyor kakasını yapıyor resmen işkence çekiyor çocuğum. Kakası da su gibi ama içinde de pütürlükler var nokta nokta. Ne yapacağımı şaşırdım resmen kabus gibi geliyor çocuğuma bu durum. Sma comfort kullanmaya başladım bu yüzden oda işe yaramadı herhalde gaz damlası kullanıyorum ama faydası yok gibi ne yapıcam nedir bu kakanın hali kabız mı ishal mı normal mi