Eda038 canım göbek tarafına yakın mı çok değilse eğer şöyle söylüyeyim sana sıvı yetersizliği aynı olay beniim başıma geldii bebek yeterli süiçt çekemediği için veya annenin sütü tam inmediği için bu iki sebeple bebiş sıvı yetersiz olunca idrarında kristalleşme oluyormuş buda bu böyle bişeyin gelmesi demek oluyormuş. Ben bir gece saat 4 de bu sebeple ilçeden bir saat uzaklıkta ilimize gittim kan diye ama sonucu bundan çıktı. Mama takviyesi ile ve sık sık yarım saatte bi emzirerek ve bebeğin doğru kavradığına emin şekilde emzirerek geçmişti. Ama sen yarın geç olmadan acile çık