Yagmurrrtt Sanırım üst dişlerin çıkış dönemine girdik 9 ay 8 gunluguz ateş çıktı ağız salyasi çok var bide bu bikacgundur cıvık kaka yapıyor
34aysenuR55 Bizde çıkarıyoruz hiç kolay değil alt dişlerinde böyle olmamıştı ateşleme ishal hapşuruk öksürük hepsi var bizde geceleri ağlayarak uyaniyo hep çok huzursuz bende ne yapmam gerektigini bilmiyorum artik jel falan sürüyorum arada😔 Yagmurrrtt