Doktor tavsiyeleri bölümüne kimse bakmıyor. Herkes Annelerin gün odasında açılan konuları takip ediyor. Doktorlarla ilgili açtığımız her postu hemen doktor tavsiyesi bölümüne kaydırıyorlar. Bence Happy Kids bütün bölümleri kaldırım bütün paylaşımları tek bir yerden yapmalı çünkü üyelerin çok büyük bir kısmı sadece belli başlı bir kaç bölüme bakıyor. Diğer bölümler sadece boşta duruyor.
Madem ki Happy Kids Doktorlar ile ilgili muhabbeti hemen doktor&hastane tavsiye bölümüne atıyor. Ozaman bizde buradan muhabbet edelim diyorum ne dersiniz? Ankara Anneleri olarak gittiğiniz hastane ve doktorlarınız hakkında buradan beyin fırtınası yapmaya ne dersiniz belki bir çok kişiye faydanız olur. Bir çok anne doktor arayışı içinde bütün anneleri sohbete bekliyorum.
İşte benim sohbet sorularım;
- Bebeğinizin takibi için hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz?
- Ne kadar ücret ödüyorsunuz?
- Göz doktoru öneriniz var mı?