Mavsnz06 ben peş peşe sezaryan oldum büyük oğlan 3 ay sonra 4 yaşına giricek en küçüğü 1 hafta sonra 1 yaşına giricek yani 3 sezaryan süremi anla diye diyorum 3 çocuğumun arasındada 1.5 yaş var mesela benim 2.sezaryanım kötü geçti atoni geçirdim ve rahim alınmaya gidiyordu ama bu durum sezaryanla ilgili değil aşkım ilk doğumu olan ve normal doğuran birindede oluyor dedi doktorum bunu bil için rahat olsun Allah bilir tabikide ben böyle atlattım sen atlatıcaksın diye tabikide bişey yok ama 2. Sezaryanı olunca 3.ye çok korktum fakat sana yemin ediyorum sanki ilk sezaryanımdı direk ayaklandım acı çekmedim oysaki 2.de çok sorunlar çektim dikişim açılma yapmştı enfeksiyon kapmıştım 40 gün yataktan kalkamamıştım ama 3.hiç öyle olmadı çevrevde kimseye aldırıl etme bizim toplumumuz iyiye dair hiçbirşey konuşmuyor çünkü hoş belki bende 2. Sezaryanımı örnek vererek iyi yapmadım belki ama korkutma amacıyla değil 2de yaşadıklarıma rağmen 3.nün çok iyi geçebildiğini gör diye dedim