AvMsl bende evkafdayım valla şaşırdım bende evde olmuyor asla kısın kimsede yok maalesef girip çıktığımız çocuk görmüyor,meditech tarafında güneş anaokulu varmış oraya soracağım ogleye kadar birde 12 4 arası varmış yarım gün olarak birde tam gün varmış geçen sene tam gun 2 bın mıs bu sene 4 bın olmuştur heralde en fazla 3 verebilirim.ben yarım gun dusunuyorum Çok pahalı tüm faydayı sordum resmen