Prensesannesi_24 Anneler malüm hava çok sıcak geceleri dayanamayıp camı açıyoruz kızım 20 aylık bizimle yatıyor depremden dolayı korkuyorum başka odada yatıramıyorum camı da açıyoruz etkilenir mi sizce camın açık olmasından
1Annevekizi Prensesannesi_24 havanın durumuna bağlı. Serinse üstüne birsey örtmek veya açmamak ama sıcaksa açık kalması daha rahat olur
Kuzeyimiz190821 Prensesannesi_24 bizde açıyoruz bir ay sonra 2 yalına gircek sorun olmuyo öok socak çünkü dayanamıyo insan bazen
TheMomm Prensesannesi_24 Etkileneceğini sanmıyorum bizim de balkon kapısı açık ama camın altında bi şey olmasın ona dikkat edin Allah korusun
Prensesannesi_24 Melikemlk cam neden açılır canım essin diye ya hani ? gece fazla esiyor üşütür mü onu soruyorum :)
Prensesannesi_24 Kuzeyimiz190821 doğru söylüyorsun da bizim fazla esiyor üşüyoruz hatta kızım acaba üşür mü
Melikemlk Prensesannesi_24 ben niye pslolojk etkilenme olarak düşünmüşüm acab tövbe. Üstüne pikr müslin tatzı bişi örterseniz ve cereyanda kalmadıkça sorun olucğını düşünmüyorum.
-ikizlerim- Prensesannesi_24 merhaba birebir aynı durumu yaşıyoruz 20 aylık bebeklerim var yanımızda yatıyorlar deprem korkusuna bizde odalarını ayirmadik ( bu gidişle ayırmayı da düşünmüyoruz ) ama biz asla cam acamiyoruz çünkü tirmaniyorlar 😔 o kadar sıcak oluyor ki odanın içi bazı geceler üstümü değiştirmek zorunda kalıyorum terden vantilatör açıyoruz ama bu seferde uyanıp parmaklarını sokarlar farkedemeyiz diye kapatıyoruz hemen ne yapacağız bilmiyoruz henüz çözüm bulamadık 😔
Ucansupurge Prensesannesi_24 Ben acmiyorum cok korkuyorum duser eder diye. Klima açıyorum dusuk ayarda
Ayssss1 Prensesannesi_24 benim hep acik 2 yasinda bayramdan sonra odanin camini bir actik hic kapatmadik diyebilirim 🤣 ustunu ortmeyi sevmez eger hava esiyrosa atlet ustune kisa kollu giydiriyorum altina tayt eger cok sicaksa atlet kulot yatiyor cok sukur hasta da olmadi
Prensesannesi_24 Ayssss1 kızımın burnu akıyor sabahtan beri ateşi var camı açıyoruz diye etkilendi mi acaba bilmiyorum Sizde çok dikkat edin
Bebegimm1 Prensesannesi_24 hiç açmadınız mı ben sıcak havalarda bebekken bile açardım tüm evin camlarını serünlediğinde sabaha karşı kapatırım camları sadece üstten açarm tamamen açmam hiç başına iş gelmesinden korkarm
Mucize_prensesimmmm Prensesannesi_24 Gece soğuk oluyor ya Bugün 17 derece Başka zaman da açarsam en fazla 1.30’a kadar Açık kalıyor kapatıyorum sonrasında şafağın soğuku oluyor illaki Çok sıcak olursa başka odanın penceresini açıyorum o şekilde direkt yattığı odayı açmıyorum Etkilenir illaki Havaya göre ayarlıyorum kısacası
Senossss Prensesannesi_24 evet 10 aylık olacak açıyoruz hatta geçen gün beziyle uyudu camda açık kalmış biraz üşümüştü gözleri çapak içinde uyandı
Motherbiri Prensesannesi_24 tabiki açıyoruz bu havada cam kapalı olur mu bebeğe de yazık sineklik taktıran açın camları
bluem Prensesannesi_24 acamiyorum en ust kattayim evde sicakdan uyuyamiyoruz asagi sarkar korkusuyla acamdan yatiyruz
Cennetagaci Prensesannesi_24 benim kızım da 20 aylık evin tüm kapı ve camları full açık. Sadece ceryanda kalmamasına dikkat edin. Akımın ortasında kalmadığı sürece yaz günü hava çarpmaz.