Hanımlar merhaba ben bundan iki ay önce normal doğum yaptım. Makata kadar kesildiğim için dikişlerim çok vardı, bütün dikişlerim iyileşti lakin makatin oradaki dikisimin bir tanesi iyileşmemis yerine et parçası almıştı bir hafta önce tekrardan anestezi verilip orayı tekrardan diktiler az önce lavaboya çıktığımda dikişin olduğu yerde kanamam olduğunu fark ettim. Yine mi dikisim tutmadı diye düşünüyorum bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi