Dilra kızım 2 bucuk yaşında 10 kilo doktor kilosunun yaşına göre az oldugunu soyleyip bu mamayı basladı aranızda kullanıpta faydasinı gören arkadaslar postun altına toplanalım👋
Mavisim1221 Dilra ben kullanıyorum canım kızıma 4 ay oldu ama kilo olarak bi faydasını göremedim malesef
Yagmurtanesi Dilra Bence bana kalırsa saglığı yerindeyse kafaya takmayın zayıflığı derim benim kızımda zayıf ama cok şükür şuanlık bir skntımız yok elimden geldigince yedigi seyleri de sağlıklı yedirmeye çalışıyorum o yuzden kafanıza takmayın
Dilra Mavisim1221 ben ve eşim zayıf kişileriz minyon yapımız var genetik olarakta görüyorum ve kızım aşırı hareketli surekli aglayan ve mızmızlanan bi çocuk bunlarinda etkisi vardır diye düşünüyorum
Civcivim12 GokceBuse Dilra Mavisim1221 bende vericeğim kızıma da kullanıp memnun kaldınız mı kilo aldırdı mı