Kurabiye_123 Z1414 kek yapabilirsin canım ben çok severim mesela kahvaltıda keki çaylada çok güzel oluyor. Misafir geldiğinde kahvaltıya yapıyorum yiyorlar. Kızartmanın üstünede sos yap.