Tgbc Merhaba hanımlarrr. En konforrlu emzirme pozisyonlarını paylaşırmısınıızz. Hem bebeğin rahat ettiği hem de annenin konfor sağladığı, ağrısız sızısız emzirdiği pozisyonlarr? 🥰
elifzeze Tgbc ben önceden oturur bağdaş kurardım ya da ayaklarımı uzatırdım ve bebegimi yatırıp altina yastık koyarak emzirirdim cok rahat olurdu simdi yatarak emziriyorum o da rahat oluyor fakat bebek küçükse yatarak emzirmeyi önermem uyuya kalırsınız bebegin burnu kapanır Allah korusun.
AselRuveydam_12 5 ay 4 günlüğüz 15 günlükken başlayan meme reddini yatarak emzirme ile aştım diyebilirim kucakta yatarak emdiği gibi verimli ememiyo o yüzden yatarak diyorum 😂😂