Nurcanben bence geç kalmadan doktora götürmelisiniz. Eğer bebeğinizi çok öpen varsa, çevrenizde sigara kullanıp bebeğinize yaklaşan varsa üst solunum yolu enfeksiyonu kapmış olabilir. Bizde yaşadık 30 günlükken doktora götürdük bebeğin yüzünden uzak durulması gerekiyor anne kimseyle sarılmasın vs vs demişlerdi. Serum veriyor onunla geniz temizliği yapmanız söyleniyor. Ben oda buhar makinesine koyup yüzüne 5er DKK kadar tutarak kullanmıştım. Ama bu şekilde yaptım diye uygulamadan önce doktora göstermelisiniz. Geçmiş olsun 🤗