Cucukbebek Hanımlar merhaba 🌼 Oğlum şuan 3 buçuk aylık Eylül ayında sünnet ettirmek istiyorum ama nerde kime yaptırsam bilemiyorum İstanbul avrupa yakasında var mı bildiğiniz güvendiginiz bi doktor hastane önemli bi konu bu çünkü yanlış bise olsun istemiyorum
Tnrk3452 Cucukbebek merhaba Cucukbebek merhaba benim ikizlerim var şuan 8 aylıklar dördüncü aylarında sünnet yaptırdım öncesinde çok araştırdım tavsiye üzerine Gaziosmanpaşa da olan Avrasya hastanesi de doç.dr. Hüseyin Kılıçaslan hocaya gittik ve bizi gerçekten çok tatmin etti bir kere ben sormadan birçok bilgi veriyor açıklama yapıyor ve en önemlisi lokal anestezi şeklinde yapıyor (cerrahi işlem dikişli ) sizde isterseniz YouTube dan videolarını izleye bilirsin .
Aslicamm Cucukbebek ben ilk 2 ay harici yapmiyo diye okumuştum geçen sene yine bi arayıp sorun isterseniz
Cucukbebek Aslicamm ya şimdi yorumlarina baktım da korktuk valla olumsuz yorum çok yapılmış eşim asla götürmem dedi teşekkür ederim yinede 😊
Cucukbebek Tnrk3452 yorumlar falan bayaa iyi ya fiyat ne kadar acaba bu kadar talep alan bi doktorun fiyatını düşünemiyorum
Poyrazin_annesii Cucukbebek bnce olumsuz yorum yapanları kafanıza takmayın adam dualar eşligınde yapıyor. Ve cıdden adam cok yogun bız taa 1 bcuk ay oncesınden randevu almştk okadar doluydu yanı iki cocugumuda orda yaptrdm aşıro derecede memnun kaldm adam güler yüzlü bide resim flnda çekılıyor . Bnde okadar olumsuz yorum gormeme ragmen gttım ama cok şükür hc pişman olmadm yınede tercıh sizin🥰
Tnrk3452 Cucukbebek Merhaba mesajı yeni gördüm kusura bakmayın ben ikizleri yaklaşık biri için 3 bin vermiştim diğeri içinde ama bu Nisan ayini fiyatlariydi . İsterseniz arayın bili alin
Tnrk3452 Cucukbebek kusura bakma mesaja bakmayı unutmuşum . Fiayt gayet doktora göre iyi biz geçen Mayıs ayında 2.800 verdik ama Doktor muayenesi hariç
Cucukbebek Poyrazin_annesii doğrudur ama eşimi ikna edemem o yazıları gördükten sonra çok düşkün oğluna 😊
AlazikoO Poyrazin_annesii dualar eşliğinde yapıyor olması iyi işlem yaptığı anlamına gelmiyor. Geçenlerde burda post açılmıştı o adam için bir bebek onun yüzünden ölmüş işlemden sonra bir bebeğinde derisini fazla kestiği için ameliyat olması gerekiyormuş bende oğlumu sünnet ettireceğim araştırma halindeyim o yüzden sünnetle ilgili her postu okuyorum
Cucukbebek AlazikoO oglum rahatsız giremedim buraya bı türlü bu haberleri bende okudum tüylerim diken diken oldu bende asla götürmem bende hala doktor arıyorum birini tavsiye ettiler onu arastircam bide Burçin tunç diye bi doktor urologmus ve baya iyyymis sizde bakin isterseniz bulursaniz baska birini banada yazarmisiniz lütfen
AlazikoO Cucukbebek bende o kadar üzüldüm ki olanları okuyunca bire bir video çekip anlatmış kadın zaten ve cahilliğinin farkında ama maalesef olan minicik bebeğe oldu çok üzücü. Ben anadolu yakasındayım Doç.Dr. Engin Yılmaz ı duydum onu araştırıyorum 6 ay 20 günlüğüz aslında daha fazla büyümeden yaptırmak istiyorum ama Doktor’u netleştiremediğimiz için yaptıramadım bir türlü tamam onuda bir araştırayım teşekkürler
Cucukbebek nkizilates teşekkür ederim bunuda arastiriyim biraz inşallah sağlıkla büyüsünler yavrularımız