Bmaidil12 As06- As06- nutrica diye 200 ml sıvı mamalardan kullandık gelişim geriliği.için cok faydasınj gördük hemen yasıtlarını yakaladı
Oanne As06- sıvı içecek şeklinde galiba sizin dediğiniz bence başlıkta belirtin ben de toz mama sandım
Bmaidil12 As06- doktor bize günde bi şişe versen yeter demişti bazen gece uykusunda verdim bazen gündüz verdim biz bölüyrduk bide 100 ml olarak iki seferfe veriyoduk cok besleyici cok işe yaradı bizde
As06- Bmaidil12 benim kızım 15 aylık bize iki şişe önerdi ama iki şişeyi içebilir mi hiç bilmiyorum peki kaç ay kullandınız