Meray2902 merhaba benimde kızım 3 buçuk aylık bende tek yıkıyorum filenin üzerine sırt üstü yatırıp vücudunu yıkıyorum önce. Sonra yüz üstü yatırıyorum fileye bı elimi boynunun altına koyuyorum kafasını yıkıyorum. Cesaretini topla yapabilirsin. Emin ol elle tutarak yıkamak daha zor. Ben eşimle beraber yıkayınca kavga yapıyoruz 😀 ama tek yıkayınca daha kolay geliyor. Bu arada bende yeni anneyim hiç tecrübem yok. Yaparsın kendine güven