Woman35 Kızlar elektrikli ana kucağı alıcam ama şöyle 6-7 aya kadar kullanılanlardan istiyorum bi de nelere dikkat etmem lazım alırken olmazsa olmaz özellik herhangi bişey
Kitapkokusu Woman35 2. Ayından 7. Ayına kadar kullandık sonrasında kilodan kaynaklı biraz aşağıya sarkma oldu oturduğu yer. Baby&plus wind markası. Kademeli sallanma özelliği 1-5 arası, müzik ve dönence kumandasıyla yönetebilirsiniz.
tuanamoms_07 Woman35 ben elektrikli almadım babyjörn aldım çünkü onda kakasını gazını rahat çıkarıyorlar özellikle benim kızım kaka yapamadığımda direk ona koyuyorum mis gibi oluyor muadilleri de var kullananlar aynı şeyi söylüyor
Woman35 Kitapkokusu evet gördüm onu hoşuma da gitti aslında ama 2. Hamileliğim kardeşi kıskanıp ittirir vs bişey yaparsa ana kucağı da yüksek olduğu için düşer diye korktum 🙈🤦🏻♀️😅
Kitapkokusu Lavinyaa1 5. Kademede sallanıyorsa ağırlık ne kadar da olsa 1’e inmez yani 1 gibi olmaz ama biraz ağırlaşabilir. Bunlar zaten sürekli kullanılan şeyler olmadığı için ayına ve kilosuna göre tam ideal zamanda bırakabilirsiniz.
Kitapkokusu Woman35 Çok düşecek bir şey değil aslında ama ittirme gücüne bağlı ayakları tam destek diyebilirim öyle hafif bir şey değil tabii yine dikkatli olmak lazım.
Bulutluanne Woman35 ihtiyaciniz varsa benim elimde var sadece 2 ay kullandik sifirdan farksiz joie dreamer marka