İstersen ilk zamanlarda sende onunla odasında yatabilirsin ben öyle yapmıştım.Dalana kadar duruyorum sonra kalkıyorum tabi uyanıyor ancak uyku sersemi yatağını gösterip uyku zamanı pışş pışş diyorum yine dalıyor
Bebeğim şuanda 13 aylık,11 aylıkken ayırdım