4 ay 8 gunluk kizim cildimde kirmizi kirmizi ortasi beyazimsi soluk dokuntuler cikti bi anda doktora gittik hemen urtiker olmjs dedi iki bacagindan igne yaptilar zaditen ve allerset diye damla verdi ayrica onlarida kullan dedi bi anda sönüp bi anda çikiyolar bugun tekrar baska doktora gittik besin gida alerjisi olabilir dedi mamayla beslendigi icin inek sutu mamasi degil alerji mamasi kullanicaksiniz dedi aptamil pregomin syneo verdi aldik ama asla icmiyo napicaz bilmiyorum varmi boyle bisey yasayan dokuntulerde alerji gibide degil buraya atsam bakarmisiniz