Merhaba sezaryan doğum yapalı 1 ay oldu estetik dikiş ve 2 tane de kendiliğinden eriyen dikişlerim var hala atmış değil estetik dikiş olan yerler de kabuk bağladı arabaya bindiğim de sarsıntıda karnım acıyor yürürken de zorlanıyorum bazen de karnımın uyusuk olan yerinde batmalar hissediyorum bunlar için önerileriniz varmı bende normal yürümek ve arabada konforlu seyahat etmek istiyorum