Carpediemmm Bebeğim 13 aylık anakucağında sallayarak uyutuyorum hala ve nereye kadar böyle uyutmaya devam edicem bilmiyorum. Başka türlü uyumuyor ağlamaya başlıyo hemen kızlar yaa nasıl başarabilirim sallamayı bırakmayı siz nasıl bıraktınız
Bebegim_28 Carpediemmm tam 32 aylıkken bıraktım 2 hafta önce 🤭malesef çabuk bırakmıyor.. Bi kızdım artık yeter ayaklarım ağrıdı diye bir iki ağladı ağladı yattı uyudu. Benim kız da çok gaza gelir. İşte biri ile konuşurken teyzesi benim kızım abla oldu artık kendi uyuyor bebek gibi sallanmıyor dedim onunda pek hoşuna gitti 😂
Carpediemmm tubasd yok hiç denemedim öyle mi yapayım dersiniz ayakta sallanmaya hiç alışık değil hiç sallamadım daha önce
tubasd Carpediemmm öyle bir fikir geldi aklıma aslında ayağa hiç alışık değilse yeni bir alışkanlık kazandırmayın bu sefer o alışkanlığı kazandırmak için emek verip sonrada bırakmak için emek vereceksiniz aynı işlemi anakucaginda yapın biraz sallayın biraz bekleyin örneğin 5 sn salla 1 saniye dur sonra 4 sn salla 2 sn dur gibi gün ilerledikçe azaltın sallanma sayısını en son yatağa yatırmaya geçersiniz biraz zamana yayin