Kesinlikle aptamil öneriyorum
Doktorumun önerisiyle sma almıştım , cocuk bi süre sonra 3 gün kabızlık yaşadı artık ağlıcak duruma gelmiştim fitil kullandım ve daha 1 aylıktı
Simdi aptamil kullanıyorum ve gazını da kakasınıda cok rahat yapıyor cok şükür