Noname21 Ben de 1 hafta önce taşındım, mutfaktaki kırılacak şeyleri gazetelere sarmıştım. Yeni eve yerleştirmeden önce bulaşık makinesine attım. Çünkü gazete izi vs çıkıyor.
Yorgan, battaniye, yastık, nevresim, havlu vs gibi şeyleri bez çuvallarım vardı onlara koydum. Kıyafetleri de bavul ve çuvallara koydum. Geriye kalan her şeyi koliledim(elektrikli ev aletleri, bakliyatlar vs)