Senossss Güvenli bağlanma işi fazla abartılıyor bence ve siz yanlış anlamışsınız.
Güvenli bağlanmayan (yani kendini güvende hissetmeyen çocuk) sürekli annesine yapışık olur, arkasından ağlar, gece beraber uyumak ister, anneyi göz önünde tutmak ister, kreşe başlayınca mesela alışma süresi çok uzun sürer, parka gidince annesini hep göz hapsinde tutar falan filan.
Sizin anlattığınız güvenli bağlanmayı gerçekleştirmiş, sosyalleşmeye geçmiş .