Sadeturkkahvesi ben süre tuttum ortalama 1-1,5 saat zaten çok rahat şekilde çişini tutuyordu önceden de bezi çıkarıyordum poposu hava alsın diye. Saat başı soruyordum çiş yapalım mı diyordum. Sürekli sorunca biraz bıktırmaktan korktum. Siz de mutlaka gözlemleyin üstüne yapsa bile sakin kalmak önemli. Benimki ğstüne yapıyor sonra yanıma gelip çıkar diyordu. Başlarda üstüne de yapsın kaçırsın da pes etmeyin şu an havalar sıcak güzel kışın bezi bırakması daha zor olur. Bez olmayınca bu havalarda daha çok hoşlarına gidecek. Kitap okumayı seviyorsa elif bi de tuna tuvaleti öğreniyor kitapları var onlara bakabilirsiniz.