0406A Merhaba arkadaşlar doğum sonrası raporum 2 ağustosta bitiyor bu raporu uzatmak gibi bi hakkımız varmı acaba?
Asliaker 0406A var tabiki ücretli şekilde 2 aya kadar doktorunuzun kontrolünde rapor yazılıyor.Onun haricinde de 6 ay ücretsiz izin hakkınız bulunuyor
0406A Asliaker yani ben doğum öncesi 2 ay kullandım doğum sonrasıda kullandım 2 ay toplam 4 ay bunun dışında 2 ay daha alabiliyormuyum ?
balliikedii 0406A bunun dışında 6 ay daha ücretsiz olarak alabiliyorsunuz ama bunun için 2 ay öncesinde iş yetine dilekçe verilmesi gerekiyor diye biliyorum ben. 6 ayın hepsini almak zorunda değilsiniz 3 ay da alabilirsiniz
sezer2022 0406A hayır canım resmi rapor hakkın doluyorsa (4ay),, rica minnet yada para karşılığında rapor alabilirsin . Yoksa ücretsiz izin başlatırsın